|  | 
| CLIC SI VEZI OFERTA | 
Bateria  traditionala cu electrolit lichid ramane solutia optima pentru multe  tipuri de motociclete datorita numarului mare de tipodimensiuni.  Electrolitul aflandu-se in stare lichida intre placile de plumb, exista  riscul scurgerii electrolitului, motiv pentru care se poate monta doar  vertical. Necesita intretinere minima. Cutia contine un flacon cu  electrolit. Electrolitul se introduce in elementi prin presare/scurgere  dupa care se lasa circa 45 de minute in repaus. Apoi se preseaza  dopurile pe elementi si bateria poate fi folosita.
Conform legii (HG 1132/2008), pretul acumulatorului este cu bateria veche/uzuata la schimb. Daca nu oferiti bateria veche/uzata la schimb, va trebui sa platiti o taxa, pentru "depozitul de mediu", in valoare de 10% din pretul acumulatorului. Suma poate fi recuperata in termen de 30 de zile, de la data cumpararii bateriei noi, daca ne returnati bateria veche/uzata, pe baza chitantei emise. In caz contrar, aceasta taxa, intra intr-un fond special.
Bateria uzata se poate preda curierului, caz in care cumparatorul va suporta costul transportului sau unitatii de service la care se va face montajul/verificarea bateriei noi achizitionate, caz in care va acoperii costul lucrarii.
vezi alte baterii moto
Conform legii (HG 1132/2008), pretul acumulatorului este cu bateria veche/uzuata la schimb. Daca nu oferiti bateria veche/uzata la schimb, va trebui sa platiti o taxa, pentru "depozitul de mediu", in valoare de 10% din pretul acumulatorului. Suma poate fi recuperata in termen de 30 de zile, de la data cumpararii bateriei noi, daca ne returnati bateria veche/uzata, pe baza chitantei emise. In caz contrar, aceasta taxa, intra intr-un fond special.
Bateria uzata se poate preda curierului, caz in care cumparatorul va suporta costul transportului sau unitatii de service la care se va face montajul/verificarea bateriei noi achizitionate, caz in care va acoperii costul lucrarii.
vezi alte baterii moto