Continental a fost fondat in Hanovra in 1871 sub
numele corporatiei “Continental-Caoutchouc- und Gutta-Percha Compagnie”.
Productia la fabrica principala din Hanovra includea produse usoare din
cauciuc, materiale cauciucate, anvelope solide pentru carute si
biciclete.
In 1898, succesul de inceput al companiei a fost celebrat prin
introducerea primei anvelope pneumatice cu cale de rulare fara profil.
La trecerea in noul secol, baloanele Continental au fost folosite la
etanseizarea rezervoarelor primelor avioane Germane. In 1904 Continental
a fost prima companie din lume ce a dezvoltat cauciucuri cu canale
pentru automobile, iar in 1905 am inceput productia de anvelope striate
antialunecare, similare cu anvelopele nituite din prezent. Trei ani mai
tarziu compania a inventat janta detasabila pentru autoturisme. In 1909,
aviatorul francez Louis Blériot a fost prima persoana care a zburat
peste Canalul Manecii. Suprafata avionului a fost acoperita cu material
Continental Aeroplan. |
La sfarsitul anilor 1920, compania a fuzionat cu alte mari companii
din lumea cauciucului pentru a forma “Continental Gummi-Werke AG”.
In 1951 a inceput productia de benzi rulante pe baza de otel. In
1955, Continental a devenit prima companie ce a introdus suspensii
pentru camioane si autobuze. Productia in serie de anvelope cu cord a
inceput in 1960. 30 de ani mai tarziu compania a scos pe piata prima
anvelopa ecologica.
In 1995 Divizia Automotive Systems a fost deschisa pentru a creste
implicarea in sistemele din domeniul auto. Am introdus tehnologiile
cheie pentru sistemele hybrid inca din 1997.
Astazi, Continental este intre primii 5 furnizori ai industriei auto
din lume. Compania furnizeaza sisteme de franare, componente ale
propulsoarelor si sasiului, instrumente de bord, infotainment,
electronice din vehicule, anvelope si elastomeri tehnici, contribuind
astfel la cresterea sigurantei pe sosele si la protectia mediului
inconjurator. Continental este de asemenea un partener important in
comunicarea in retea a automobilelor.
|